دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام ملت‌های آسیا؛

جای خالی خلفان ابراهیم در جدال با مبخوت و خلیل

دیدار دو تیم فوتبال امارات و قطر، یادآور مسابقه این تیم‌ها در مرحله گروهی جام ملت‌های 2015 است.
کد خبر : 356097
Khalfan Ibrahim UAE 2015.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دو تیم فوتبال امارات و قطر در شرایطی امروز در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به‌مصاف هم می‌روند که این دو تیم چهار سال قبل در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در نخستین دیدار خود رودرروی هم قرار گرفته‌اند.


این دو تیم در حضور 5513 تماشاگر استادیوم کانبرا مقابل هم ایستادند. جونگ هیوک کیم کره‌ای داور این مسابقه بود و قطر در شرایطی به مسابقه می‌آمد که از این تیم به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی یاد می‌شد. اما در نبرد جمال بلماضی مربی الجزایری قطر و مهدی علی مربی امارات، شرایط به‌گونه‌ای دیگر اتفاق افتاد.


در این مسابقه خلفان ابراهیم در دقیقه 23 گل نخست را برای قطر به‌ثمر رساند اما روند درخشش قطر ادامه پیدا نکرد و احمد خلیل در دقیقه 37 کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم، خلیل در دقیقه 52 امارات را پیش انداخت و با این گل، درخشش امارات در این تورنمنت آغاز شد.


علی مبخوت در دقایق 56 و 90 دو گل دیگر برای امارات به‌ثمر رساند تا امارات با نتیجه‌ای قاطع رقیب خود را شکست دهد. در ادامه مسابقات قطر با دو شکست دیگر، از جام کنار رفت اما امارات عنوان سوم جام را از آن خود ساخت.


امروز دو تیم امارات و قطر در شرایطی با هم دیدار می‌کنند که مبخوت و خلیل هر دو در میدان حضور دارند اما خلفان ابراهیم غایب است و باید دید که در غیاب او، در نبرد امارات و قطر چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟


انتهای پیام/۴۰۵۱/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته